Ez a szolgáltatás az elektromos hálózatok átfogó ellenőrzését, potenciális hibák azonosítását és szükséges javítások meghatározását foglalja magában. Az eljárás során részletesen vizsgáljuk a kábelezést, védőberendezéseket és kapcsolóeszközöket, hogy biztosítsuk azok megfelelőségét a a szabványoknak megfelelően. A felülvizsgálat elengedhetetlen új építésű vagy felújított ingatlanoknál, valamint a biztonságos és hatékony működés hosszútávú fenntartása érdekében.
A villamos biztonsági felülvizsgálatot az alábbi esetekben kell elvégeztetni:

Első üzembe helyezéskor: 
Mielőtt egy új vagy átalakított villamos berendezés először üzembe kerül.

Rendkívüli események után: 
Például tűz, árvíz, vagy egyéb káresemény után, amely potenciálisan befolyásolhatta a villamos berendezéseket.

Átalakítás, javítás után: 
Mielőtt az átalakított vagy javított villamos berendezéseket újra üzembe helyezik.

Időszakosan: 
A berendezés típusától és használatának jellegétől függően előírt gyakorisággal, amely általában legalább évente szükséges.

Bérbeadás, tulajdonosváltás esetén: 
Ha az ingatlan bérbe adásra vagy eladásra kerül, az új tulajdonosnak vagy bérlőnek át kell adni a legutóbbi, hat évnél nem régebbi felülvizsgálati dokumentumokat.

Ezek az előírások biztosítják, hogy a villamos berendezések biztonságosak maradjanak, és megfeleljenek a műszaki biztonsági előírásoknak. A pontos időközöket és szükséges eljárásokat a jogszabályok, valamint a Villamos Műszaki Biztonsági Szabályzat részletezi.